Kampania Tymbark Fit
Euro RSCG Warsaw dla nowego produktu Tymbark Fit
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową nowej linii niskokalorycznych soków Tymbark Fit. Kampania składa się z reklamy prasowej i telewizyjnej, a jej emisja rozpoczyna się 1. października 2004r.
„Stworzony dla kobiet, działa na mężczyzn” – to hasło przewodnie kampanii, które widać doskonale w 15 i 30- sekundowych spotach telewizyjnych. Film „Basen” przedstawia młodą, atrakcyjną kobietę, która potrafi wywrzeć nieoczekiwane wrażenie na płci przeciwnej obecnej na basenie. Dziewczyna ceni sobie dobre samopoczucie i nienaganny wygląd, a Tymbark Fit to jej produkt. Pije go na co dzień, bo ma owocowy smak, a do tego o połowę mniej kalorii niż inne soki i napoje.
Kampanii telewizyjnej, składającej się z filmu 30 i 15 sekundowego, towarzyszą reklamy prasowe, oparte na prostym pomyśle, z produktem w roli głównej. Prostota i elegancja stylu podkreśla wysoką jakość produktu. Reklamy w przenośny i zabawny sposób komunikują główną korzyść Tymbark Fit: o połowę mniejszą ilość kalorii. Ta zaadresowana głównie do kobiet kampania stworzona została w subtelnym stylu, który ma trafić w kobiece gusta.
Grupą docelową są głównie kobiety, w wieku 20-35 lat, mężczyźni zaś stanowią grupę drugoplanową. Są to głównie mieszkańcy średnich i dużych miast, aktywni zawodowo, o średnich i wyższych dochodach i wykształceniu. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym produkcie i jego wyjątkowej korzyści jaką jest połączenie niskokalorycznego napoju z doskonałym owocowym smakiem, jak również stworzenie wyraźnego, nowoczesnego i atrakcyjnego dla konsumentów wizerunku marki.
Spoty reklamowe będą emitowane od 1.10.2004r. do 4.11.2004r. m.in. w Polsacie, TV4, TVN i TVP. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie reklama prasowa w październiku i listopadzie zamieszczona w prasie kobiecej. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Kampania Tymbark Fit