SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania społeczna "Krewniacy"

Daily Media Service odpowiada za społeczną kampanię "Krewniacy"

Agencja Public Relations Daily Media Service wspiera działalność Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi w ramach promowania Honorowego Krwiodawstwa. DMS odpowiada za kreację kampanii społecznej  "Krewniacy", media relations, badania rynku, monitoring mediów oraz koordynację akcji w całej Polsce.

Program kampanii polega na realizowaniu studenckich praktyk, podczas których po odpowiednim przeszkoleniu przez specjalistów, studenci wybierają gimnazja oraz szkoły średnie w swoim regionie – w późniejszym czasie szkoły podstawowe – gdzie będą prowadzić zajęcia o tematyce Honorowego Krwiodawstwa. Zadaniem kampanii jest promocja Honorowego Krwiodawstwa w celu zapewnienia krwi wszystkim potrzebującym. Program pilotażowy w ramach akcji  "Krewniacy" ruszył już w Lublinie. Wkrótce dołączą pozostałe miasta.

Nowy plakat promujący Honorowe Krwiodawstwo pojawi się na 1000 bilbordach w całej Polsce jeszcze w 2004 roku. Z kolei reklama telewizyjna ukaże się już w pierwszej połowie 2005 roku.

Patronat nad akcją objął m.in. Minister Zdrowia, Minister Edukacji Narodowej i Sportu, a także Minister Kultury.

Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna "Krewniacy"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl