Kampania społeczna "Krewniacy"
Daily Media Service odpowiada za społeczną kampanię "Krewniacy"
Agencja Public Relations Daily Media Service wspiera działalność Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi w ramach promowania Honorowego Krwiodawstwa. DMS odpowiada za kreację kampanii społecznej "Krewniacy", media relations, badania rynku, monitoring mediów oraz koordynację akcji w całej Polsce.
Program kampanii polega na realizowaniu studenckich praktyk, podczas których po odpowiednim przeszkoleniu przez specjalistów, studenci wybierają gimnazja oraz szkoły średnie w swoim regionie – w późniejszym czasie szkoły podstawowe – gdzie będą prowadzić zajęcia o tematyce Honorowego Krwiodawstwa. Zadaniem kampanii jest promocja Honorowego Krwiodawstwa w celu zapewnienia krwi wszystkim potrzebującym. Program pilotażowy w ramach akcji "Krewniacy" ruszył już w Lublinie. Wkrótce dołączą pozostałe miasta.
Nowy plakat promujący Honorowe Krwiodawstwo pojawi się na 1000 bilbordach w całej Polsce jeszcze w 2004 roku. Z kolei reklama telewizyjna ukaże się już w pierwszej połowie 2005 roku.
Patronat nad akcją objął m.in. Minister Zdrowia, Minister Edukacji Narodowej i Sportu, a także Minister Kultury.
Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna "Krewniacy"