SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Rexony

Rexona na nośnikach IMIGe Poland

Od maja IMIGe Poland prowadzi kampanię dla marki Rexona. W kampanii wykorzystano nowatorski nośnik jakim są lustra reklamowe montowane w damskich toaletach na terenie szkół wyższych.

Firma Unilever zdecydowała się na promocję antyperspirantów Rexona w okresie poprzedzającym sesje egzaminacyjne na uczelniach. Plakaty z hasłem "Widzisz, przyszłaś. Zobaczysz, zdasz" zostały zainstalowane w kilkudziesięciu uczelniach w Polsce.

Unilever Polska jest kolejną firmą, która w kampanii wykorzystała sieć luster reklamowych IMIGe Poland. Powodzenie tego nośnika w głównej mierze wynika z jego lokalizacji, która umożliwia reklamodawcy dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej, zarówno pod względem płci jak i wieku. Dodatkowo, brak innych form reklamy w najbliższym otoczeniu nośnika oraz wielokrotny kontakt z nośnikiem gwarantuje wzmocnienie przekazu reklamowego.

Nośnik składa się z lustra połączonego z ramką na plakat formatu A3. Obecnie IMIGe Poland dysponuje siecią kilkuset luster reklamowych.

IMIGe Poland specjalizuje się w reklamie wewnętrznej na terenie uczelni, szkół średnich, hipermarketów oraz obiektów sportowych.

Dołącz do dyskusji: Kampania Rexony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl