Kampania reklamowa Peugeot 307 HDi Fenomen
Euro RSCG New Europe dla Peugeot 307 HDi Fenomen
14 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa limitowanej serii Peugeot 307 HDi Fenomen, która potrwa do 27 lipca. Celem kampanii jest wypromowanie serii specjalnej modelu 307 o nazwie Fenomen poprzez podkreślenie jej bogatego wyposażenia i atrakcyjnej ceny. Kampania ma również na celu promowanie dostępności nowoczesnej technologii HDi.
W prasie ukazywać będzie się reklama "Liść". W TV emitowany będzie 30" spot "Kropla". Reklama prasowa prezentuje "nieprzyzwoicie" wyposażony Peugeot 307 HDi Fenomen z liściem figowym zasłaniającym przód samochodu. Dealerzy Peugeot otrzymali także komplet materiałów promocyjnych. Reklama prasowa oraz materiały promocyjne zostały przygotowane przez Euro RSCG New Europe.
Reklama TV "Kropla" pokazuje niewiarygodnie ekonomiczny silnik HDi podczas testu w laboratorium. Silnik pracuje bardzo długo pomimo, że wlano do niego tylko kilka kropel paliwa. Spot kończy się prezentacją Peugeot 307 z silnikiem HDi w limitowanej serii Fenomen. Spot reklamowy został wyprodukowany w portugalskim oddziale Euro RSCG i adaptowany przez Euro RSCG New Europe.
W kampanii wykorzystano: telewizję (TVP1, TVP2, TVP3 Regionalna), prasę (Gazeta Wyborcza, prasa lokalna). Mediami zajął się Brand & Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Peugeot 307 HDi Fenomen