Kampania reklamowa Metsa Tissue
Metsa Tissue S.A. intensyfikuje działania mediowe
Od drugiego kwartału bieżącego roku prowadzone są szeroko zakrojone kampanie mediowe realizowane w ramach działań marketingowych marek Mola i Lambi. Wspólnym kanałem komunikacyjnym wykorzystywanym w ramach tych działań jest telewizja, lecz przygotowane strategie aktywności dla poszczególnych marek realizowane są dwutorowo.
Przedmiotem aktualnej kampanii reklamowej marki Mola jest promocja pod nazwą "2 rolki gratis" przygotowana dla opakowań papieru toaletowego i ręczników papierowych. Głównym celem realizowanym w ramach działań mediowych jest dotarcie z komunikatem do głównej grupy konsumentek pomiędzy 20 - 59 rokiem życia, zamieszkujących miasta. Dwa spoty reklamowe emitowane są na antenach największych i najpopularniejszych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych - TVN, Polsat, TV 4, TVN 7, Tele 5.
Prowadzona od miesiąca kwietnia aktywność mediowa marki Lambi, uwzględnia obecność przekazu reklamowego na antenach precyzyjnie określonego pakietu telewizyjnych kanałów tematycznych np. TVN 24, Discovery, Channel, Animal Planet, MTV Polska. Różnorodny, tematyczny ich dobór pozwala na utrwalenie komunikatu w świadomości potencjalnych konsumentów, określonych jako osoby w wieku 16 - 39 lat, posiadających wykształcenie średnie lub wyższe, zamieszkujących miasta.
Do końca bieżącego roku planowane są kolejne etapy kampanii mediowych, wspierających sprzedaż produktów marek Mola i Lambi. Za całokształt opracowanych i przeprowadzonych na zlecenie Metsa Tissue S.A. działań odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Metsa Tissue