SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania produktowa Samsung

W grudniu ruszyła lokalna kampania dla czterech grup produktowych Samsunga.

Dla drukarki fotograficznej SPP-2040, monitora LCD 970P, urządzenia wielofunkcyjnego SCX-4521F oraz drukarki monochromatycznej ML-3560.

-Celem kampanii jest pobudzenie wyobraźni konsumenta i wzbudzenie pozytywnych emocji. Kampania ruszyła na początku grudnia i potrwa do lutego - mówi Bartosz Herman, Marketing Manager w Samsung Electronics Polska. Reklamy ukazują się między innymi w Polityce, Wprost, Newsweeku, Forum oraz w Przekroju. Kreacje powstały w agencjach Schultz i Creative Group. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska.

Pod koniec grudnia rusza także wizerunkowa kampania telewizyjna monitorów LCD Samsung, obejmująca kanały tematyczne – TVN24, TVNTurbo, Discovery i Animal Planet. Spot przygotowała agencja Cheil Communications. Adaptacją zajęła się agencja Testardo Red Cell, zakup mediów przez Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Kampania produktowa Samsung

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl