SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Karty Kredytowej PKO BP

EURO RSCG 4D autorem kampanii Karty Kredytowej PKO BP

15 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Kartę Kredytową Student PKO Banku Polskiego. Jest to pierwsza na polskim rynku przezroczysta karta kredytowa dla studentów.

Jej wizerunek pojawi się na plakatach i ulotkach w PKO Banku Polskim, a także w telewizji TVN Siedem i MTV, na billboardach sponsorskich programu „The Trip”, którego
PKO Bank Polski  jest sponsorem.

 Promocja Karty Kredytowej STUDENT przeprowadzana jest również w prasie studenckiej (Students News, Gazeta Studencka, Dlaczego, Euro Student) i na stronach internetowych PKO Banku Polskiego, a także TVN Siedem, MTV, Newsweek Polska i Radiostacji.

Dodatkowym działaniem wspierającym launch karty jest konkurs z nagrodami. Studenci, którzy złożą wniosek o wydanie Karty Kredytowej STUDENT i wypełnią kupon konkursowy, mogą wygrać jedną z dwóch wycieczek do Amsterdamu, tj. ekscytującą wyprawę śladami „the Trip” oraz wiele zestawów podróżnika. Działania potrwają do 30 listopada 2004 roku.

Kampania  i pomysły kreatywne zostały przygotowane przez Agencję Euro RSCG 4D.

Dołącz do dyskusji: Kampania Karty Kredytowej PKO BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl