Kampania DEMO dla Lek Polska
Zdrowie bez tajemnic z Deprimem
Agencja Demo Effective Launching przygotowała jesienną kampanię edukacyjno-informacyjną Deprimu, lekarstwa na poprawę nastroju firmy Lek Polska. Kampania jest adresowana do kobiet w wieku 30-50 lat. Potrwa od września do końca bieżącego roku i obejmie główne tytuły prasy kobiecej.
Kampania zostanie zrealizowana przy pomocy artykułów sponsorowanych, które zostaną opublikowane w tygodnikach - "Naj", "Gala" i "Pani Domu", oraz w miesięcznikach - "Claudia" i "Olivia". Na potrzeby kampanii została również stworzona własna gazetka informacyjna - "Zdrowie bez tajemnic" - która będzie dystrybuowana w aptekach.
Z lektury artykułów czytelniczki mogą się dowiedzieć, jaki wpływ na stan ich samopoczucia mają zmiany pogody, oraz jakie są różnice pomiędzy stresem i depresją. Kobiety przechodzące lub zbliżające się do okresu menopauzy z pewnością zainteresują również informacje o tym, w jaki sposób menopauza wpływa lub będzie wpływała na ich nastrój. W artykułach sporo uwagi poświęcono także wpływowi Deprimu na poprawę samopoczucia.
Jesienna kampania Deprimu to kolejny projekt DEMO Effective Launching zrealizowany dla Lek Polska. W 2002 roku Demo przeprowadziło na zlecenie tej firmy kampanię repozycjonującą na rynku lek podnoszący odporność - Immunal. Kampania objęła wtedy niestandardowe działania PR - edukację w prasie kobiecej oraz cykl parad teatralnych "Immunal - marsz po zdrowie" w kilku największych miastach Polski. Immunal do tej pory jest marką obsługiwaną przez DEMO.
Dołącz do dyskusji: Kampania DEMO dla Lek Polska