Kampania CytryNowej Pepsi Twist także w BTL-u
Kampania reklamowa Pepsi Twist o smaku cytrynowym obejmuje również działania BTL-owe. Realizuje je agencja IQ Marketing.
BTL-owa odsłona kampanii Pepsi Twist o smaku cytrynowym obejmuje sampling puszek tego napoju w Warszawie, Katowicach i Krakowie oraz sampling door-drop – w siatkach po cytrynach z dwoma puszkami Pepsi Twist (na zdjęciu poniżej) – w 81 akademikach (w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Lublinie, Rzeszowie, Gliwicach, Katowicach i Wrocławiu). Ponadto Pepsi Twist będzie promowana podczas weekendowych imprez w 14 klubach w 6 miastach.
Działania BTL są uzupełnieniem kampanii w mediach, która rozpoczęła się pod koniec stycznia (więcej o tej akcji). Realizacją aktywności BTL-owych zajmuje się agencja IQ Marketing, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Kampania CytryNowej Pepsi Twist także w BTL-u