Kampania Audi odwzorowuje działania świateł auta na nośnikach zewnętrznych
Na specjalnych nośnikach premium AMS trwa kampania reklamowa najnowszych modeli Audi.
Audi promuje swoje modele A6, A7, A8 i Q8 na ponad 70 nośnikach Dynamic Backlight o powierzchni 18m2 i 32m2.
Za pomocą światła kilkudziesięciu tysięcy diod na nośnikach została odwzorowana sekwencja działania reflektorów prezentowanych samochodów. Animacje realistycznie odzwierciedlają działanie świateł podczas uruchamiania i wyłączania pojazdu.
Kampanię wzmocniono zasięgowo reklamą na statycznych backlightach - nośnikach z segmentu premium AMS.
- W kampanii na nośnikach Dynamic Backlight, chcieliśmy podkreślić, że nowoczesne reflektory w samochodach Audi to nie tylko element bezpieczeństwa na drodze, ale również rozwiązania, które nadają autom charakteru i podkreślają ich unikalny design - mówi Tomasz Muraszko, zastępca dyrektora działu współpracy strategicznej AMS z domami mediowymi.
Kampania potrwa do końca stycznia.
Dołącz do dyskusji: Kampania Audi odwzorowuje działania świateł auta na nośnikach zewnętrznych