Kamila Wałczyk dyrektorem Agencji Reklamy Polskiego Radia
Kamila Wałczyk została w środę powołana przez zarząd PR na stanowisko dyrektora Agencji Reklamy Polskiego Radia.
Wałczyk zastąpiła odwołaną tydzień temu Teresę Ziółkowską, która kierowała agencją od stycznia 2007 roku.
Kamila Wałczyk z rynkiem radiowym związana jest od 1999 roku. Pracowała m.in. w działach handlowym i projektów specjalnych w Grupie Radiowej Agory we Wrocławiu. Od 2002 roku związana z Radiem Wrocław SA. Najpierw jako handlowiec później szef sprzedaży Radia Wrocław i Radia RAM. Od 2008 roku była dyrektorem Marketingu i Promocji obu tych stacji.
Według cennikowych danych Expert Monitora cennikowe wpływy reklamowe Polskiego Radia SA wyniosły w 2009 roku 148 mln zł i były o 15 proc. niższe niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Kamila Wałczyk dyrektorem Agencji Reklamy Polskiego Radia
? kolega ze studiów prezesa z-cą dyr. Programu I - o kogo chodzi? jak si nazywa?