Kamil Krupa przechodzi z Atmedia do TVP
Kamil Krupa, dotąd head of interactive sales w firmie Atmedia, z początkiem listopada br. dołączy do zespołu internetowego Biura Reklamy TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Krupa będzie odpowiadał za sprzedaż cyfrowej oferty reklamowej TVP, w tym również za koordynację sprzedaży ofert synergicznych. Będzie także brał udział w budowaniu strategii handlowej w zakresie produktów interaktywnych oraz w kreowaniu rozwoju biznesu interaktywnego.
Adrian Wojtaszek, kierownik zespołu ds. internetu i mediów interaktywnych TVP, tłumaczy, że poszerzenie teamu internetowego wynika z „dynamicznego rozwoju oferty digitalowej TVP, szczególnie związanej z reklamą wideo oraz produktami multiscreen”.
Kamil Krupa w branży reklamowej pracuje blisko dziewięć lat. Przez ostatnie cztery i pół roku związany był z firmą Atmedia, gdzie jako head of interactive sales kierował zespołem sprzedaży produktów online (więcej na ten temat). Wcześniej pracował w VFP Communication oraz w Muratorze. Ukończył m.in. studia marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Kamil Krupa przechodzi z Atmedia do TVP