K2 podsumowuje 2004 rok
W minionym roku, K2 Internet S.A. podwoiła wynik finansowy, pozyskała kilkunastu klientów, zdobyła 7 nagród i wyróżnień reklamowych oraz rozwinęła współpracę z partnerami technologicznymi
Zarząd K2 Internet S.A. przedstawił wczoraj sprawozdanie z działań i wyników finansowych spółki za 2004 rok.
Według danych przed audytem, K2 osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 6.348 tys. zł, co oznacza 15% wzrost w stosunku do 2003 roku. Wynik EBITDA spółki wyniósł 0,7 mln zł i był ponad dwukrotnie wyższy w porównaniu z rokiem 2003. W ostatnim kwartale K2 osiągnęła blisko 2,5 mln przychodów i jest to najlepszy wynik kwartalny w historii firmy.
W 2004 roku K2 kontynuowała obsługę wszystkich kluczowych klientów, w wielu przypadkach doprowadzając do znacznego rozszerzenia zakresu współpracy. Za duży sukces spółka uznała przejęcie całej obsługi BTL Club Nokia w Polsce.
K2 pozyskał kilkunastu klientów: AIG TFI, BGŻ, Coca-Cola, Discovery, FUJI Film, Link4, Multibank, PZU Życie, SANITEC Koło, Skandia oraz US Pharmacia. Na szczególną uwagę zasługuje paneuropejski, obejmujący zasięgiem 17 krajów, projekt dla URSA - lidera rynku materiałów izolacyjnych. Do ważnych wydarzeń związanych z budowaniem unikalnych relacji z klientami K2 należało przejęcie obsługi e-marketingowej firmy Peugeot Polska.
W 2004 roku K2 uzyskała rekordową w swojej historii liczbę 7 nagród i wyróżnień na konkursach reklamowych.
W 2004 roku spółka koncentrowała się na budowie technologicznych podstaw dalszego rozwoju, dokonano znacznych inwestycji w infrastrukturę IT oraz oprogramowanie.
Do oferty wprowadzona została unikalna usługa outsourcingu krytycznych systemów e-marketingowych - K2 Managed Hosting, który powstał przy współpracy z ATM S.A.
W kooperacji z polskim oddziałem RedDot Solutions, K2 uruchomiła Centrum Rozwiązań RedDot. Z kolei, wspólnie z firmą Microsoft, K2 rozwija ofertę w obszarze portali korporacyjnych, finalizując prace nad pakietem rozszerzeń do Microsoft SharePoint Portal Server 2003.
W 2004 roku, K2 rozszerzając zakres świadczonych usług e-marketingowych, utworzyła zespoły ePR i e-commerce. Bazując na unikalnych kompetencjach, zespół ePR zrealizował internetowe projekty wizerunkowe dla takich klientów jak Michelin czy PZU Życie. Zespół e-commerce doprowadził m.in. do wdrożenia sklepu internetowego Nokia.
W drugiej połowie 2004 roku dokonano zmiany wizualizacji marki. K2 odświeżyła swoje logo, uruchomiła nową witrynę internetową, a także wdrożyła nową strategię komunikacji firmy.
Doszło również do zmian w organizacji K2. Grzegorz Kurowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu, objął stanowisko Dyrektora Konsultingu i Rozwoju, wiążące się z odpowiedzialnością za rozwój nowych produktów i usług K2, pozyskiwanie oraz rozszerzanie współpracy z klientami agencji oraz komunikację spółki. W skład Działu Konsultingu i Rozwoju weszli również: PR Manager Grzegorz Mazurek, zajmujący się promocją i wizerunkiem K2 oraz usługami ePR dla jej klientów, a także Młodszy Konsultant Katarzyna Wiśniewska. Dodatkowo, do działu IT, dołączył Michał Nowak - IBM WebSphere Engineer, pracujący przy projektach opartych o platformę handlu elektronicznego IBM.
Biznesplan na rok 2005 zakłada osiągnięcie 8 mln przychodów i EBITDA na poziomie 1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: K2 podsumowuje 2004 rok