K2 Holding z 1,1 mln zł kwartalnego zysku, pion marketingowy na większym plusie
W zeszłym kwartale K2 Holding zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 11,1 proc. do 31,34 mln zł, a jego zysk netto zwiększył się z 868 tys. zł do 1,11 mln zł.
Pion internetowy K2 Holding, obejmujący agencje K2 Create, K2 Precise i PerfectBot, osiągnął wzrost przychodów z 19,02 do 19,79 mln zł i skorygowanego zysku EBITDA z 459 do 495 tys. zł.
W przypadku spółki Fabrity, stanowiącej segment software, przy wzroście wpływów z 9,33 do 11,68 mln zł, skorygowany zysk EBITDA zmalał z 1,78 do 1,22 mln zł. Natomiast Oktawave, czyli pion cloudowy, osiągnęła wzrost przychodów z 4,23 do 4,97 mln zł i skorygowanego zysku EBITDA z 586 do 667 tys. zł.
W połowie kwietnia K2 Holding otrzymał od Netii (należącej do grupy Cyfrowy Polsat) wiążącą ofertę kupna 100 proc. akcji spółki Oktawave, zarządzającej platformą publicznej chmury obliczeniowej.
- Zamierzamy sfinalizować transakcję w najbliższych tygodniach - zapowiedział w komunikacie kilka dni temu Paweł Wujec, prezes K2 Holding.
Ogółem przychody K2 Holding zwiększyły się rok do roku z 28,21 do 31,34 mln zł.
Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł z 3,71 do 3,75 mln zł, a przy wzroście kosztów ogólnego zarządu z 1,75 do 2,16 mln zł zysk operacyjny zmalał z 2,01 do 1,6 mln zł, a zysk netto.
Zysk netto z działalności kontynuowanej zwiększył się z 1,21 do 1,35 mln zł, a zysk netto bez uwzględnienia Oktawave - z 868 tys. zł do 1,11 mln zł.
Dołącz do dyskusji: K2 Holding z 1,1 mln zł kwartalnego zysku, pion marketingowy na większym plusie