Just dla Nobiles
Ruszyła kampania przygotowana przez Just dla marki Nobiles, najstarszej polskiej marki farb.
Jest to pierwsza wspólna kampania po wygranym przez Just przetargu.
Opracowana przez JUST strategia ma zwiększyć zaufanie, znajomość i rozpoznawalność marki Nobiles.
- Szukaliśmy prostego skojarzenia, które każdy będzie mógł od razu połączyć z nazwą Nobiles i samym malowaniem. Okazało się, że potoczne „no”, wypowiadane, gdy jesteśmy z czegoś zadowoleni, ma w sobie ogromny, emocjonalny potencjał. No i może funkcjonować jako werbalna ikona marki. W ten sposób aprobatę dla farb Nobiles wyraża w spocie różni ludzie; kulturysta, zadowolony z efektu malowania swojej sztangi, malarz pokojowy, któremu została jeszcze farba do artystycznych popisów na koniec pracy. Każda z postaci w lekki sposób mówi o różnych zaletach farb Nobiles. Nie wdając się przy tym w szczegóły, „no” bo wszystko wiadomo - podano w komunikacie.
Od 28 kwietnia przygotowany przez Just spot można oglądać w stacjach TVP, TVN oraz w Polsacie.
Dołącz do dyskusji: Just dla Nobiles