Juliusz Donajski naczelnym „C'est La vie”, nowego magazynu dla kobiet
„C'est La vie” to nowe pismo luksusowe dla pań, które zadebiutuje na rynku 28 marca br. Miesięcznik pisać ma o znanych postaciach ze świata kultury i sztuki. Jego redaktorem naczelnym jest Juliusz Donajski, były prezes wydawcy „Media & Marketing Polska”.
- Bohaterami magazynu będą największe polskie oraz zagraniczne osobowości kultury, gwiazdy sztuki, muzyki, literatury, filmu czy teatru, czasem też polityki - mówi Wirtualnemedia.pl Juliusz Donajski, naczelny pisma. W magazynie znajdą się wywiady i teksty o tych osobach. - „Cest La Vie” różnić się będzie od innych pism luksusowych przede wszystkim tematyką. Jako jedyni opisywać będziemy gwiazdy poprzez ich doznania kulinarno-smakowe - dodaje.
Miesięcznik kierowany będzie głównie do kobiet szukających dróg doskonalenia się na różnych płaszczyznach (zawodowej, rodzinnej, kulinarnej, duchowej), korzystających z nowoczesnych technologii, zamożnych mieszkanek dużych miast powyżej 30 roku życia.
Donajski nie zdradza, kto znajdzie się w redakcji, ani kto będzie publikować w tytule. Jego wydawcą została spółka Consiliari Partners.
Magazyn „C'est La vie” liczyć będzie ponad 200 stron. Jego nakład wyniesie 50 tys. egz., a cena - 10 zł. Pismo dostępne będzie we wszystkich sieciach sprzedaży prasy. Jego pojawienie się na rynku wspierać mają działania PR.
Juliusz Donajski w przeszłości był przez wiele lat prezesem spółki VFP Communications, wydawcy magazynu „Media & Marketing Polska”.
Dołącz do dyskusji: Juliusz Donajski naczelnym „C'est La vie”, nowego magazynu dla kobiet