Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel i Adam Zdrójkowski w musicalowym klipie promują Fantę (wideo)
Coca-Cola Poland Services ruszyła z nową odsłoną kampanii promującej nowe smaki Fanty. Jej głównym elementem jest musicalowa produkcja z udziałem ambasadorów marki, m.in. Julii Wieniawy i Adama Zdrójkowskiego. Za realizację działań odpowiadają agencje Mediacom, LiquidThread i studio Makata.
Kampania promująca dwa nowe warianty smakowe Fanty: Shokata i Malinna rozpoczęła się w maju. Wówczas w spocie pod hasłem „Wkręć się do zabawy!” pokazano, jak grupa młodych ludzi przejmuje działający „niemrawo” dział marketingu Fanty.
Teraz w sieci emitowany jest trwający ponad 2 minuty film, który ma formę musicalu. W produkcji - podobnie jak poprzednio - występują ambasadorzy marki: Julia Wieniawa, Stuart Kluz-Burton (Stuu), Marcin Dubiel, Adam Zdrójkowski, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka, Jeremi Sikorski oraz Artur Sikorski. Twórcy w produkcji są zarówno piosenkarzami, tancerzami, jak i aktorami, a ponadto sami jako dział marketingu marki mieli wpływ na jej finalny efekt.
Musical ma otwarte zakończenie i to oglądający może zdecydować, za którym smakiem podąży. Ambasadorzy poszczególnych wariantów zachęcają do włączenia się właśnie w ich rytm, jedni w bałkański pełen temperamentu ukrytego pod zakrętką Shokaty, inni w elektronicznych rytmach Malinny.
Wokalistami w utworze są muzyczne gwiazdy marki: Julia, Sylwia, Jeremi i Artur, które opowiadają słowami piosenki o owocowym świecie marki, powiększającej swoją rodzinę produktów o dwa nowe warianty smakowe. Wkład w powstanie utworu mieli odbiorcy, którzy współtworzyli tekst w konkursach na kanałach marki. Na każdym etapie komunikacji konsumenci Fanta mogli współdecydować o kształcie projektu.
Strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii przygotował dom mediowy MediaCom. Za produkcję musicalu odpowiedzialny jest dom produkcyjny Makata. Natomiast, za działania promocyjne i obsługę social media - LiquidThread.
Dołącz do dyskusji: Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel i Adam Zdrójkowski w musicalowym klipie promują Fantę (wideo)
I tyle w temacie ambasadorów.
Coca-Cola schodzi na psy czy po prostu celuje w grupę docelową przygłupów i kretynów?
grupa docelowa chyba jednak kretyni.