Jogurty smakowe Twist promowane hasłem „Tak lepiej” i nowymi opakowaniami
Bakoma właściciel marki Twist, rozpoczęła kampanię reklamową „Tak lepiej”, w której komunikuje, że jogurty smakowe produkowane są wyłącznie na bazie zdrowego jogurtu i owoców. Działania przygotowały Upside i Exciter.
Hasło „Tak lepiej” ma podkreślać, że Twist to najlepsza i najzdrowsza opcja dla aktywnych, młodych konsumentów. Bakoma zdecydowała się również na wprowadzenie na rynek nowych opakowań Twista, stąd silna ekspozycja samego produktu w najnowszej kampanii reklamowej marki.
W pierwszym etapie komunikacji wykorzystane zostaną działania digitalowe, w drugim zaś rozpocznie się kampania w telewizji.
Za strategię i kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside, a za działania digital agencja Exciter.
Dołącz do dyskusji: Jogurty smakowe Twist promowane hasłem „Tak lepiej” i nowymi opakowaniami