Jobpilot w natarciu
Europejski Internetowy Serwis Kariery jobpilot we współpracy z Zenithmedia rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą markę jobpilot
W wyniku przetargu Zenithmedia przeprowadzi dla serwisu jobpilot.pl interaktywną kampanię obejmującą Internet i wybrane specjalistyczne tytuły prasowe. Wykorzystując najnowsze badania użytkowników polskiego Internetu i zaawansowane narzędzia technologiczne niezbędne do właściwej optymalizacji obecności w sieci, kampania serwisu jobpilot.pl obejmie ponad 20 serwisów internetowych m.in.: WirtualneMedia.pl, e-Gospodarka, Bankier, e-Prawnik, Logistyka Firm, Biznespolska) jak również wybraną prasę specjalistyczną m.in.: „Gazeta Prawna”, „Parkiet”, „Gazeta Wyborcza”, „Puls Biznesu”, „Rzeczpospolita” .
- Celem ogólnopolskiej kampanii jest zwiększenie podstawowych parametrów serwisu: liczby odsłon, liczby zarejestrowanych użytkowników, liczby cv w bazie. Wzrost ww. parametrów z pewnością wpłynie na większą oglądalność ogłoszeń rekrutacyjnych Naszych Klientów i zwiększenie liczby nadsyłanych aplikacji odpowiadających wymaganiom pracodawców. Wybierając popularne wśród profesjonalistów serwisy internetowe i tytuły prasowe kampania promująca serwis kariery jobpilot dotrze do strategicznych grup zawodowych stanowiących cenne źródło kandydatów – potencjalnych i obecnych użytkowników serwisu jobpilot.pl - czytamy w komunikacie nadawcy.
Prowadzona przez kolejne miesiące kampania ogólnopolska promująca Internet jako medium rekrutacji pracowników o wysokich kwalifikacjach zawodowych i efektywne narzędzie rozwoju kariery realizuje strategie marketingową marki jobpilot.pl
Dołącz do dyskusji: Jobpilot w natarciu