Joanna Pietrzak szefem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory
Joanna Pietrzak od kwietnia br. została formalnie dyrektorem sprzedaży oferty internetowej w strukturach działu sprzedaży marek prasowych Agory.
Pietrzak w ostatnich miesiącach pełniła obowiązki szefa sprzedaży oferty internetowej marek prasowych po tym jak Marek Wilk, wcześniej pracujący na tym stanowisku, został wydawcą regionalnym "Gazety Wyborczej" w Katowicach (więcej na ten temat).
Joanna Pietrzak pracuje w Agorze od 2008 roku. Swoją karierę zaczynała w oddziale płockim na stanowisku sprzedawcy oferty internetowej.
Działem sprzedaży marek prasowych Agory kieruje Elżbieta Nowacka. Zespół zajmuje się sprzedażą reklam w „Gazecie Wyborczej”, „Metrze” i czasopismach Agory, ich wersjach cyfrowych i serwisach internetowych, a także w serwisach z grupy Gazeta.pl na rynku bezpośrednim. Ściśle współpracuje też z innymi mediami Agory, tworząc rozwiązania wielomediowe i projekty specjalne.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. serwisy Grupy Gazeta.pl miały 11,07 mln użytkowników i zanotowały 710 mln odsłon krajowych (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Joanna Pietrzak szefem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory