Joanna Berger na czele agencji Lewis, Łukasz Kluj odszedł do CERI International
Z początkiem sierpnia Joanna Berger została dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału agencji public relations Lewis. Pełniący poprzednio tę funkcję Łukasz Kluj odszedł do firmy CERI International, w której będzie kierował działem marketingu.
Jako dyrektor zarządzający Joanna Berger będzie odpowiadać w Lewis za wzmocnienie kompetencji agencji w zakresie marketingu, usług internetowych oraz badań rynku. - Kiedy zaczynałam w firmie LEWIS 5 lat temu mieliśmy „PR” w nazwie i skupialiśmy się na relacjach z mediami. Dziś w naszym zespole pracują nie tylko świetni PR-owcy, ale także stratedzy, graficy, specjaliści od contentu i mediów społecznościowych. W najbliższych miesiącach będziemy rozszerzać nasze kompetencje o kolejne usługi w zakresie badań rynku, aby jeszcze lepiej rozumieć otoczenie biznesowe, w którym funkcjonują nasi klienci - zapowiada Joanna Berger.
Berger pracuje w Lewis od 2011 roku. Dotychczas zajmowała się tworzeniem strategii i zarządzaniem zintegrowanymi kampaniami dla klientów z branży IT, e-commerce oraz finansów. Realizowała projekty m.in. dla firm Mozilla, Trusted Shops, Casamundo czy PaySquare.
Poprzedni dyrektor zarządzający Łukasz Kluj pracował w agencji Lewis przez 8 lat. Obecnie zaczyna pracę jako szef marketingu w firmie CERI International.
Jednocześnie Krzysztof Chodkowski awansował w Lewis na stanowisko dyrektora strategii. Poprzednio pełnił funkcję senior account managera, z agencją jest związany od prawie czterech lat. Wcześniej pracował w agencjach Reputation Managers i Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: Joanna Berger na czele agencji Lewis, Łukasz Kluj odszedł do CERI International