JBB Bałdyga „Smakuje w całej Polsce”
Producent wyrobów mięsnych JBB Bałdyga, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową „Smakuje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące, obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy.
Kampania 360 stopni swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są na billboardach sponsorskich w największych stacjach radiowych oraz telewizyjnych w kraju oraz aktywacjach i działaniach promocyjnych w mediach społecznościowych oraz w digitalu. Dodatkowo, działania te otrzymają silne wsparcie PR-owe oraz trade marketingowe przez cały czas trwania kampanii.
– Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB – jej najważniejszą zaletę jaką jest smak oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Zobacz: "Kurpiodobre" szynki i pasztety w kampanii JBB Bałdyga
Autorami spotu telewizyjnego jest Plej - brand experience agency. Zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: JBB Bałdyga „Smakuje w całej Polsce”