SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Janusz Kaniewski stworzył nowy logotyp Grupy Paradyż

Grupa Paradyż zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Jej autorem jest agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy Janusza Kaniewskiego (Kaniewski Haute Design). Zaprojektował on nowe logotypy grupy.

- Nowe logotypy są odzwierciedleniem pozytywnych i dynamicznych, wciąż dokonujących się zmian w naszej firmie oraz wyrazem wartości, jakimi się kierujemy. Symbolizują one także mocną pozycję firmy na polskim rynku oraz jej bogatą ofertę - mówi Paweł Łuczka, prezes zarządu Grupy Paradyż. Jestem przekonany, że zmiana naszej identyfikacji wizualnej wpłynie na większą rozpoznawalność firmy. Mam też nadzieję, że klienci i specjaliści z branży ceramicznej obdarzą, dzięki tej zmianie, Grupę Paradyż oraz jej produkty jeszcze większym zaufaniem - dodaje Paweł Łuczka.
 

 

 

Grupa Paradyż zaplanowała wielokanałową komunikację związaną ze zmianą identyfikacji wizualnej.

Dołącz do dyskusji: Janusz Kaniewski stworzył nowy logotyp Grupy Paradyż

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lili
niebezpiecznie przypomina mi logo Prady
odpowiedź
User
invictus
dopóki tacy pozerzy jak Kaniewski beda w Polsce rozchwytywani, dopóty polski design bedzie niczym w porównaniu z niemieckim, czy skandynawskim
odpowiedź
User
kasia
jak patrze to mysle, ze za bardzo ucieka mi ta ceramika na prawo. po drugie odstepy miedzy literami sa niewyrownane (optycznie) i nie podoba mi sie badzo polaczone Y i Z poniewaz ostro konkuruje z "kafelkami"
Szkoda, ze nie ma starego logo dla porownania.
odpowiedź