Jantoń przejmuje działalność operacyjną biznesu winiarskiego Roberta Makłowicza, ma też wyłączność na jego wizerunek
Firma Jantoń, producent i dystrybutor wina w Polsce podpisała wieloletnie umowę o współpracy z Robertem Makłowiczem, podróżnikiem i krytykiem kulinarnym i jego synem Mikołajem Makłowiczem, sommelierem. Dzięki niej przejmuje działalność operacyjną marek Wino Makłowicz oraz Selekcja Makłowicz.
Na mocy zawartego kontraktu firma Jantoń będzie odpowiedzialna za rozwój marek Wino Makłowicz i Selekcja Makłowicz. Umowa obejmuje również współpracę marketingową, w ramach której firma Jantoń posiada wyłączność na wykorzystanie wizerunku Roberta i Mikołaja Makłowiczów w zakresie wina.
- Bardzo cieszymy się na współpracę z panami Robertem i Mikołajem Makłowiczami, widzimy w tym projekcie ogromny potencjał, ponieważ wszyscy podążamy wspólną drogą, drogą rozwoju. Partnerskie połączenie naszego doświadczenia, szerokiego dostępu do rynku oraz rozbudowanych struktur sprzedażowych z ogromną wiedzą zarówno kulinarną, jak i winiarską obu panów, pozwoli osiągnąć efekt synergii. Jestem przekonany, że projekt ten wpłynie zarówno na wzrost rynku, jak i kulturę picia wina w Polsce - mówi Jakub Nowak, prezes zarządu spółki Jantoń.
Umowa firmy Jantoń oraz Roberta i Mikołaja Makłowiczów zakłada współpracę w wielu obszarach. Planowany jest dynamiczny rozwój marki Wino Makłowicz. Robert i Mikołaj Makłowicze mają zaproponować branży hotelarsko-gastronomicznej specjalnie dobraną kartę win. Rozwijana będzie też oferta win na stacjach BP pod marką Selekcja Makłowicz. W ramach nowych wspólnych działań przygotowana zostanie m.in. oferta dla rynku detalicznego. - Współpraca z firmą Jantoń pozwoli dotrzeć z naszym przesłaniem i naszą ofertą do nieporównywalnie większej liczby odbiorców. Podczas swych kulinarnych podróży starałem się tłumaczyć telewidzom, że w wielu częściach świata wino to nie tylko napój uroczysty, służący do wznoszenia toastów, lecz przede wszystkim codzienny element większości posiłków. Każde wino, które pijemy, powinno być dobre, lecz z pewnością pite na co dzień znacznie mniej kosztowne od tego, które pijamy wyłącznie od święta. Mamy jedno i drugie. Już się cieszę, że będziemy mogli o tym głośniej i donośniej opowiadać – mówi Robert Makłowicz.
Nawiązanie współpracy z Makłowiczami jest jednym z elementów strategii, w ramach której firma Jantoń chce rozwijać ofertę
w zakresie jakościowych win gronowych. - Projekt ten inicjuje działania, które w przyszłości pozwolą nam na zostanie liderem w tej kategorii. Mamy rozległe plany w tym zakresie. – wyjaśnia Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń. – W ramach naszej strategii planujemy bowiem dalsze akwizycje, które umożliwią nam rozbudowę asortymentu win gronowych.
Strony nie ujawniają warunków handlowych zawartej umowy.
Dołącz do dyskusji: Jantoń przejmuje działalność operacyjną biznesu winiarskiego Roberta Makłowicza, ma też wyłączność na jego wizerunek