Jan Roszkiewicz na czele sieci e-reklamowej Multi Channel Network
Na rynku pojawiła się Multi Channel Network - sieć internetowej reklamy wideo i performance. Kieruje nią Jan Roszkiewicz, a w zespole pracują też m.in. Krzysztof Łagodzki, Marta Babula, Maciej Czerniejewski i Piotr Szych.
Multi Channel Network oferuje emisję reklam wideo w serwisach internetowych. Ponadto ma w swojej ofercie usługi z zakresu performance, w tym segmentowana sieć reklamy efektywnościowej.
Oferta Multi Channel Network skierowana jest głównie do branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej oraz e-commerce. Firma zrealizowała już pierwsze kampanie, m.in. dla marki Canon.
- Dzięki bogatemu doświadczeniu zespołu oraz wykorzystaniu dwóch adserwerów: Hassoffers i AdOcean, przeprowadzamy kampanie o wysokim stopniu skuteczności i dopasowania, a tego właśnie oczekują reklamodawcy. Emisja reklam pre-roll w miejscach do tej pory nieeksplorowanych i bardzo silnie powiązanych z kontentem, dynamicznie dostosowywane ścieżek konwersji - to tylko niektóre z naszych atutów - wylicza Jan Roszkiewicz, wiceprezes Multi Channel Network.
Roszkiewicz przez ostatni rok był dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu sieci reklamowej PixAd. Wcześniej przez pięć lat pracował w IDMnecie, początkowo jako dyrektor działu agencyjnego, a następnie jako dyrektor handlowy ds. sprzedaży i zakupu. Był też związany z biurami reklamy portali o2.pl, Interia i Onet.pl. W Multi Channel Network będzie odpowiadał za wyznaczanie kierunków rozwoju firmy oraz działania newbiznesowe.
Za dział agencyjny, kontakt z innymi sieciami oraz domami mediowymi w Multi Channel Network odpowiada Krzysztof Łagodzki, który z rynkiem reklamy online związany jest od ponad 8 lat. Doświadczenie zdobywał pracując w sieci reklamowej Ad-Vice, w której współtworzył obecną strukturę.
Za jakość planowanych działań oraz obsługę bieżących projektów odpowiada Marta Babula. Dotychczas pracowała w agencji AdPilot, w której zajmowała się realizacją i monitoringiem kampanii na rynku czeskim i słowackim. Była również związana z siecią RTB AdStockExchange.
Działem performance nowej sieci pokieruje Maciej Czerniejewski. Z reklamą internetową związany od ponad dówch lat. Całościowo obsługiwał i pozyskiwał klientów z branży finanse i ubezpieczenia. Realizował kampanie efektywnościowe i budował struktury wydawnicze oraz ścieżki konwersji dla sieci performance.
Do zespołu Multi Channel Network dołączył także Piotr Szych, który jako dyrektor ds. realizacji i zakupu będzie odpowiedzialny za kontrolę finansową firmy, koordynację działań miedzy poszczególnymi działami oraz negocjacje cenowe z kluczowymi wydawcami i klientami. Z branżą reklamy internetowej jest związany od ponad siedniu lat. Pracował głównie na stanowiskach zarządzających, m.in. budując od podstaw sieci afiliacyjne, tworząc zaawansowane strategie performance oraz prowadząc niestandardowe projekty e-commerce.
Dołącz do dyskusji: Jan Roszkiewicz na czele sieci e-reklamowej Multi Channel Network