SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Biel współpracuje z Meta Platforms. Powstanie miniserial

Meta Platforms nawiązała współpracę z twórcą i ekspertem od marketingu Jakubem Bielem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramacj działań społecznościowy gigant chce dotrzeć do firm zainteresowanych promocją w internecie.

Efektem współpracy jest rolkowy miniserial, czyli seria krótkich filmów nagrywanych w biurze Meta w Warszawie. W każdym odcinku zobaczymy przygody Jakuba, który w humorystyczny sposób będzie zdobywać informacje z serca firmy. Poruszone zostaną takie tematy jak rolki, nowe formaty reklamowe, kreatywna dywersyfikacja czy AI.

- Okres świąteczny to wyjątkowy czas dla marketerów i reklamodawców, dlatego warto przygotować się na niego odpowiednio wcześnie. Zeszły rok upłynął nam na eksperymentowaniu z AI, w tym roku wiemy już na pewno - narzędzia oparte na sztucznej inteligencji są niezbędne, aby zaplanować udaną kampanię reklamową. Żeby ułatwić marketerom proces poszukiwania najlepszych rozwiązań, przygotowaliśmy wspólnie kilka przydatnych wskazówek i porad - mówi Magdalena Szulc, communications manager w regionie CEE w Meta

- Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w tym projekcie! Nie dość, że niesie fajną wartość edukacyjną, to jeszcze dobrze się bawimy przy tym wszystkim. W świecie marketingu chyba nie ma lepszej firmy do współpracy, wyżej jest tylko sufit (śmiech) – mówi Jakub Biel.

Jakub Biel to ekspert od marketingu, w przeszłości pracował dla wielu marek. Pracował w x-kom, Solgazie i Onecie. 

Czytaj także: Biedronka obraziła się na parodię swojej reklamy. "Marketingowi i PR brak poczucia humoru"

Projekt koordynuje agencja Burson

Pierwszy film został opublikowany w poniedziałek rano - wystąpił w nim Adam Nowakowski - creative agency partner w regionie CEE w Meta. Kolejne będą pojawiać się co tydzień w formie rolek na Instagramie i Facebooku na kontach Jakuba Biela. Za koordynację projektu odpowiada agencja Burson.

Dołącz do dyskusji: Jakub Biel współpracuje z Meta Platforms. Powstanie miniserial

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G
Czy będzie odcinek poświęcony scamowi i fejknewsom publikowanymi na FB w ramach postów sponsorowanych, za które Meta dostaje kase? Myślę, że reklamodawcy na czele z pewną firmą z brany kurierskiej chętnie by posłuchały, co Meta robi, aby dbać o bezpieczestwo i wizerunek potencjalnych Klientów.
odpowiedź
User
Aga
Fajnie się to ogląda, ale czekam na bardziej insiderskie info od Mety
odpowiedź
User
Szyszy
Cieszę się, że to jest na Facebooku, bo mam zerowe szanse, żeby na to trafić :-)
odpowiedź