Jakość najważniejszą wartością dla polskich firm
Jakość jest najczęściej wskazywaną wartością przez polskie firmy jako kluczowa w ich strategii - wynika z raportu Ecco Network.
36 proc. polskich przedsiębiorstw jako kluczową w swojej strategii wartość wskazało na jakość. Następne w kolejności są innowacyjność (31 proc.) i satysfakcja klienta (29 proc.).
Te same wartości dominują w światowym zestawieniu, ale w innej kolejności. Na czele jest innowacyjność (40 proc.), przed jakością (30 proc.).
Ponadto na liście znalazły się takie wartości jak know-how, sukces, odpowiedzialność społeczna, zaufanie, profesjonalizm, środowisko oraz uczciwość.
Raport "Corporate Values Index 2013" został przygotowany przez międzynarodową sieć firm doradczych Ecco Network i opublikowany przez On Board PR Ecco Netowrk pod honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz PKPP Lewiatan. Jest to podsumowanie projektu badawczego prowadzonego w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata (Australia, Austria, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania, USA), obejmującego swym zasięgiem 4300 przedsiębiorstw z 14 branż. Podczas badania zebrano łącznie niemal 23 000 wartości. W Polsce udział w badaniu wzięło 360 firm.
Dołącz do dyskusji: Jakość najważniejszą wartością dla polskich firm
a zanim klient sie polapie, to juz mu sie wmowi,ze ooo.... jest nowe i lepsze ,co sie nie rozpada
po tygodniu jak tamte tylko po miesiacu ?