SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Platforma SkyShowtime ruszy szybciej? Strona internetowa i zagadkowy spot

Serwis streamingowy SkyShowtime ma ruszyć do końca roku. Polska strona jest już dostępna w internecie, a internauci wypatrzyli spot, gdzie firma miała informować o współpracy z Canal+ i Polsat Box. Biuro prasowe platformy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie potwierdza tych doniesień.

W sierpniu ub.r. koncerny Comcast i ViacomCBS (obecnie Paramount Global) ogłosiły, że będą współpracować przy uruchomieniu nowej platformy streamingowej. SkyShowtime zaoferuje treści m.in. od Sky, NBCUniversal, Universal Pictures, Paramount Pictures, Paramount+, Nickelodeon, Showtime i Peacock. W ich portfolio są  m.in. stacje MTV, Nickelodeon, 13 Ulica, Paramount Channel. ShowTime to natomiast marka kanału filmowego premium w Stanach Zjednoczonych. W styczniu br. Monty Sarhan, wiceprezes Comcast Cable został mianowany szefem serwisu SkyShowtime. Platforma ma ruszyć jeszcze w 2020 roku na ponad 20 rynkach, w tym polskim.

Znikający spot i domena zarejestrowana przez Sky

Pod adresem skyshowtime.com/pl działa już polska strona internetowa nowej platformy. Domena została zarejestrowana przez firmę Sky Limited, czyli giganta płatnej telewizji, działającego m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech. Na razie na polskiej stronie znajdziemy jedynie logo SkyShowtime i hasło „oglądaj wkrótce”. Informacji o konkretnej dacie startu nie ma. W kontekście startu mówi się o jesieni lub końcu roku. Tym samym nowy serwis będzie ostatnim z wielkich amerykańskich graczy, którzy zadebiutują w Polsce. HBO Max ruszył 8 marca, a Disney+ wystartuje 14 czerwca. Nad Wisłą działają już m.in. Netflix, Amazon Prime Video, Viaplay, Canal+ online, Polsat Box Go czy Player. Przy takiej konkurencji w intesie SkyShowtime jest jak najszybszy start.

Serwis PurePC poinformował, że na serwisie YouTube był przez krótko dostępny trailer nowej platformy (miał zostać usunięty). Z zapowiedzi miało wynikać, że serwis będzie dostępny w Canal+, Polsat Box, Orange i T-Mobile. - Jeśli będą u nas jakieś nowości, to będziemy o nich informować w odpowiednim czasie - informuje Wirtualnemedia.pl rzeczniczka Cyfrowego Polsatu Olga Zomer. Rzecznik prasowy Canal+ nie odpowiedział na pytanie w tej sprawie. Francuski Canal+ zawarł umowę o współpracy z Paramount+, czyli serwisem, który jest lub będzie obecny na rynkach, gdzie nie pojawi się SkyShowtime.

W trailerze miały pojawić się też informacje o obecności w ofercie ponad 10 tysięcy godzin materiałów wideo (filmów, seriali, produkcji dla dzieci). W SkyShowtime miałyby się pojawić m.in. trylogia „Ojca Chrzestnego”, filmy z przygodami „Indiany Jonesa”, „Wilk z Wall Street”, kolekcja filmów „Jurassic Park” i horror „Szczęki”. Nowości filmowe to „Top Gun Maverick”, „Jurassic World Dominion”. Z kolei nowymi serialami miałyby być „Halo” czy „Super Pumped: The Battle for Uber”.

SkyShowtime: Nie mamy nic do ogłoszenia w kwestii rozmów z partnerami

Z pytaniem o dokładniejszą datę startu zwróciliśmy się do międzynarodowego biura prasowego SkyShowtime. Otrzymaliśmy jednak enigmatyczną odpowiedź. - Cieszymy się, że uruchomimy SkyShowtime jeszcze w tym roku i nie możemy się doczekać udostępnienia większej liczby informacji na temat naszej platformy w nadchodzących miesiącach - informuje Wirtualnemedia.pl serwis.

Platforma nie komentuje też rewelacji na temat współpracy z operatorami płatnej telewizji i telekomunikacyjnymi w Polsce. - W tej chwili nie mamy nic do ogłoszenia dotyczącego jakichkolwiek rozmów z potencjalnymi partnerami - zapewnia SkyShowtime. W Polsce Canal+ oferuje na prefencyjnych warunkach dostęp do serwisu streamingowego HBO Max. Operatorzy kablowi, tacy jak UPC czy Vectra często oferują promocję na dostęp do serwisu Viaplay. We Francji Canal+ ma umowy o partnerstwie z Disney+ i Paramount+.

Dołącz do dyskusji: Platforma SkyShowtime ruszy szybciej? Strona internetowa i zagadkowy spot

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G38
Zaczyna sie dojenie z Polakow kasy
0 0
odpowiedź
User
bredny
Ja na ten serwis czekam bardziej niż na Disney+, Amazona też się pozbędę jak zdrożeje z tych 49 zł.
0 0
odpowiedź
User
TxT
Brak konkurencji to problem... ale nadmierna konkurencja to problem jeszcze większy. Coraz większe rozdrobnienie oferty VOD, kolejne abonamenty. W dłuższej perspektywie ludzie tego nie zniosą. Brak agregatorów treści czy ofert wiązanych.
0 0
odpowiedź