SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Box ze świąteczną promocją: 27 stacji w „otwartym oknie”

Polsat Box rozpoczyna bożonarodzeniową promocję, w ramach której bez opłat zostanie udostępnionych nawet 27 dodatkowych kanałów telewizyjnych. Natomiast na platformie Polsat Box Go dodano kolejne seriale użytkownikom pakietu Polsat Box Go Premium.

Promocja w Polsat Box obejmuje kanały telewizyjne z kilku obszarów tematycznych
- filmowo-serialowe: 13 Ulica, AMC, AXN HD, AXN White, CBS Europa, Comedy Central, Epic Drama, FOX HD, FOX Comedy, Kino TV, Paramount Network, Polsat Comedy Central Extra, Romance TV, SCI FI;
- rozrywkowo-lifestylowe: E! Entertainment, Kino Polska Muzyka, MTV Polska HD, TVN Turbo;
- dla dzieci i młodzieży: Boomerang, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Nick Jr, Nickelodeon, Nicktoons HD, TeenNick;
- dokumentalne: National Geographic HD.

Promocja w Polsat Box do 8 stycznia

Stacje będą dostępne bez dodatkowych opłat do 8 stycznia. Promocja jest dostępna od najniższych pakietów dla abonentów usługi telewizyjnej Polsat Box w każdej technologii: satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT z dekoderem.

Kanały objęte promocją można oglądać także przez internet: w serwisie Polsatboxgo.pl i aplikacji Polsat Box Go działającej m.in. na urządzeniach mobilnych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W połowie listopada Polsat Box o 10 zł podniósł ceny pakietów telewizyjnych dla nowych klientów. Podwyżki cen dotyczą również pakietów oferowanych z dostępem do Disney+.

Z kolei na platformie Polsat Box Go do pakietu Polsat Box Go Premium dołączono cztery dodatkowe seriale: pierwszy sezon „CSI: Vegas” oraz seriale animowane „Zwariowane melodie: Kreskówki” i „Craig znad potoku”.

W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel, Netia i Esoleo) przy wzroście przychodów o 3 proc. do 3,27 mld zł zanotowała 839,6 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Średni przychód miesięczny od abonenta zwiększył się o 3,9 proc. do 71,3 zł, a od klienta usług prepaidowych - o 9,1 proc. do 17,9 zł.

W modelu abonamentowym grupa Cyfrowy Polsat na koniec września br. miała sprzedanych 5,11 mln jednostkowych usług płatnej telewizji, o 3,8 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Polsat Box ze świąteczną promocją: 27 stacji w „otwartym oknie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl