Jak odkryć potencjał mediów interaktywnych dla marketingu?
Media Contacts inicjuje cykl konferencji pt. 'Laboratorium Nowych Mediów'. Pierwsze spotkanie w ramach cyklu odbędzie się 14 września w Warszawie.
Podczas tego wydarzenia wybitni eksperci odpowiedzą na pytanie jakie perspektywy otwierają się przed marketingiem w obliczu nadchodzącej rewolucji w mediach cyfrowych oraz jak wykorzystać nowe kanały komunikacji i jak je zintegrować z procesem marketingowym i sprzedażowym.
Jedyny wykład w Polsce wygłosi TS Kelly, VP Media Contacts, Head of Research and Insight. Jest on światowej sławy ekspertem w dziedzinie nowych mediów i „emerging platforms”, które w niedługiej przyszłości są w stanie całkowicie odmienić scenę marketingową i mediową.
Konferencja została przygotowana przy współpracy z FFCreation i Interią. Patronem medialnym jest wortal Wirtualnemedia.pl.
Termin: 14 września 2006, Warszawa
Miejsce: Hotel Kyriad Prestige
Dołącz do dyskusji: Jak odkryć potencjał mediów interaktywnych dla marketingu?