Koniec kanału Boomerang. Od 18 marca zastąpi go Cartoonito
W sobotę 18 marca kanał Boomerang w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej zmieni nazwę na Cartoonito. Zmieni się logo i oprawa graficzna stacji, a do jej ramówki trafią premierowe produkcje jak „Batwheels” czy „Królik Bugs: nowe konstrukcje”.
- Działanie to jest częścią globalnej strategii Warner Bros. Discovery, która wprowadza nową markę dla przedszkolaków w regionie EMEA - podano w komunikacie.
Już we wrześniu ub.r. do ramówki Boomeranga wprowadzono wiele produkcji z portfolio Cartoonito w specjalnym bloku programowym, emitowanym codziennie od 8.00 do 14.00 (wcześniej to pasmo było obecne w stacji w latach 2011-2013).
Jak podaje Warner Bros. Discovery, Cartoonito to kanał telewizyjny, stworzony z myślą o dzieciach w wieku 2-6 lat, ich rodzicach i opiekunach, oferujący radosną i bezpieczną przestrzeń, gdzie maluchy zawsze mogą być sobą. W ramówce stacji znajdą się produkcje, których fabuła i bohaterowie nauczą dzieci wytrwałości, pracy zespołowej, umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, dobroci, umiejętności słuchania i kreatywności.
Zmiany dotyczą również innych platform nadawcy: kanał YouTube Boomerang zmienił się w Cartoonito Polska, już wkrótce ruszy strona www.cartoonito.pl, powstanie profil @cartoonitopl na Instagramie.
Rebranding kanału zbiega się z premierą serialu „Batwheels” osadzonego w świecie uniwersum DC.
Cartoonito będzie jednym z dwóch kanałów Warner Bros. Discovery dla dzieci w Polsce obok Cartoon Network. Stację będzie można oglądać w sieciach kablowych, na platformach cyfrowych oraz w serwisach streamingowych.
Boomerang pojawił się w Polsce w czerwcu 2005 roku. Pierwotnie miał za zadanie emisję klasycznych seriali, które pochodzą ze studia Hanna-Barbera, Warner Bros. i MGM. W kolejnych latach Boomerang zaczął dodawać coraz nowsze produkcje Udział stacji w rynku wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,10 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec kanału Boomerang. Od 18 marca zastąpi go Cartoonito