Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)
W ramach mundialowej kampanii z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji Grupa Lotos uruchomiła internetowe narzędzie, w którym każdy użytkownik może wygenerować krótkie, imienne podziękowanie dla niego od piłkarzy.
- W wideoklipie występują Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik, którzy dziękują za wsparcie kibiców dla Biało-Czerwonych. Ciekawostką jest fakt, że podziękowania przygotowano w 120 wersjach, aby uwzględnić popularne w Polsce imiona kobiet i mężczyzn - opisuje Irena Pobłocka, szef marketingu Grupy Lotos.
Mechanizm działa na stronie Naj.lotos.pl.
Grupa Lotos jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od ponad trzech lat. Na początku br. umowę przedłużono do końca 2022 roku.
Z okazji mundialu firma przygotowała spot z czołowymi piłkarzami mający podkreślać, że ich gra stanowisko odbicie dopingu kibiców. Ponadto przygotowano promocję, w ramach której klienci za naklejki zbierane za zakupy na stacjach Lotos mogą otrzymać biało-czerwone koszulki. Wspierają to reklamy z Jakubem Błaszczykowskim i Tomaszem Rożkiem.
Nową odsłonę kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Produkcąę spotów z podziękowaniami zajęło się studio Tank, postprodukcją - studio Televisor, a za stronę techniczną aplikacji odpowiada firma DDBPO.
Dołącz do dyskusji: Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)
Jakby nie wytrzymywali presji chłopaki.W dodatku ta eksploatacja marketingowa :( Lewandowski, Błaszczykowski reklamują już chyba wszystko.
Jakim potencjałem jest zawodnik ktorego druzyna lansowana miesiącami w końcu przegrywa każdy mecz? Dla mnie zerowa. Równie dobrze można by wykorzystać do promocji bohaterów jakiejś makabry medialnej jak robił to Super Express Jastrzebowskiego z dzidciobojczynią Madzia z Sosnowca.
Warto się trochę zastanowic nad kopaczami w kampaniach reklamowych. Im większe oczekiwanie tym potem większe poczucie zawodu a i wrażenie, ze produkt jest wart tyle co reklamujaca go twarz. Puszenie się bez konkretnej treści.
A sukcesy odnoszą Polacy i w innych sportach. Mamy dużo lepszych siatkarzy, skoczów, praktycznie nie lansowanych pancsenistow. To są zawodnicy z podium wszelkich Mistrzostw Świata. Trochę korzystano z skucesow Radwańskiej, ale widocznie wielu decydentów draznil jej manifestowany katolicyzm. Jakby to byla niszowa religia w Polsce, heh :/
Wczorajszy mecz z Senegalem zacząłem oglądać tuż przed golem Polakow. Zaniepokoilem się dziwną ciszą na moim osiedlu. Zero okrzyków, zero śpiewów, a na ulicach jednak bylo pusto. Musiało być to przygnębiające widowisko mocno kontrastujace z glupkowatym mizdrzeniem się bohaterów show w reklamach.
Z tego co czytam wielu widzów było też bardziej zaangażowanych w manifestowanie niechęci do zarządu TVP zaslaniajac logo stacji niż samym widowiskiem.
Mieliśmy więc 11 milionów (Nielsen) lub 16 milionów (TVP) frustratów przed telewizorami.
Myślicie że następnego dnia kupili reklamowane w przerwach podczas meczu produkty? Jakoś nie sądzę.
Wrzucił bym na luz gdybym decydował o tych kamapaniach reklamowych. Futbol w Polsce to bardzo ryzykowny obszar. Już wolabym obejrzeć jakąś seksowną polską aktorkę czy paraaktorke jak Kasia Moś czy Basia Szatan w spocie reklamowym niż napuszonych postmezczyzn z jedenastki Nawalki z ktorych każdy okazuje się nieudacznikiem.
No i też powraca wrażenie, ze ci którzy robią na codzien karierę poza Polska, oszczędzają siły na grę dla hajsu w Niemczech czy UK, niż na grę w reprezentacji Polski.
Przykre uczucie.