Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego
Działalność rozpoczyna struktura Digital Standards zajmująca się audytem działań marketingowych w internecie. Jednostkę wyodrębniono w strukturach audytora mediowego Double Check. Nową komórką pokieruje Jacek Dzięcielak.
Digital Standards będzie pracować dla klientów wymagających obsługi wyłącznie w zakresie komunikacji w internecie. Nowa jednostka realizuje projekty strategiczne ze szczególnym naciskiem na takie zagadnienia jak weryfikacja warunku zakupu kampanii i ich rozliczeń oraz przygotowanie i prowadzenie przetargów w zakresie mediów i usług. Oferuje usługi w takich obszarach komunikacyjnych jak display, wideo, e-mailing, programmatic, social media i performance marketing.
Na czele Digital Standards stanie Jacek Dzięcielak, dotychczasowy CEO i dyrektor zarządzający w Double Check. W funkcji dyrektora zarządzającego Double Check zastąpi go Paweł Pluciński, Dzięcielak pozostaje CEO i udziałowcem tej firmy. Nowy podmiot będzie blisko współpracował z Double Check.
- Wydatki digital przekroczyły w Polsce poziom 30 proc. wszystkich wydatków mediowych. Taki poziom inwestycji rodzi w klientach potrzebę pewności, że budżety są właściwie alokowane, a kampanie są efektywne. W Digital Standards jesteśmy w stanie jednoznacznie określić nie tylko atrakcyjność warunków zakupowych, ale przede wszystkim jakość strategii oraz przełożenie na efekty biznesowe. Podchodzimy do rynku digital kompleksowo i weryfikujemy obszary, które dotąd nie były przedmiotem analiz, jak na przykład ocenę wykorzystywanych w kampaniach klientów technologie - opisuje Jacek Dzięcielak.
Dzięcielak od 2016 roku razem z Pawłem Plucińskim współtworzył Double Check. Wcześniej, od 2014 roku był zatrudniony jako CEO Media Impact Polska oraz członek zarządu Grupy Onet.pl SA.
W latach 2003-2013 pełnił funkcję CEO Havas Media Group w Polsce oraz CEO Havas Media (wcześniej MPG), gdzie dołączył po tym, jak od 2001 roku był zatrudniony na stanowisku dyrektora zarządzającego Havas Digital (wcześniej Media Contacts). Z marketingiem związany jest od 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego