Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej oferty - telewizji internetowej działającej z internetem od dowolnego dostawcy. W spocie reklamowym gra aktor Jacek Braciak.
Telewizja internetowa OTT umożliwia odbiór kanałów telewizyjnych przez Internet od dowolnego dostawcy (po Wi-Fi lub kablu). Oferta programowa zapewnia możliwość dowolnego włączania pakietów (bezpośrednio z poziomu dekodera w nowej aplikacji Sklep) i płacenia tylko za te, które się wybrało. Oferta jest oparta na trzech pakietach podstawowych: Wygodnym, Komfortowym i Bogatym (za 20, 30 lub 60 zł miesięcznie).
Nowość jest skierowana do użytkowników wszystkich operatorów internetu domowego - zarówno stacjonarnego, jak i mobilnego.
W ramach kampanii reklamowej nowej oferty zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i na kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, tematyczne i social media.
W spocie reklamowym Jacek Braciak wciela się w ojca rodziny, która odwiedza salon Cyfrowego Polsatu i zapoznaje się z nową ofertą.
Spot wyreżyserował Piotr Janowski. Za kreację odpowiada Grey Group Poland, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją – Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT