SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iwona Kluszczyńska i Przemysław Janus odchodzą z Isobar Polska

Iwona Kluszczyńska, która w maju br. dołączyła do agencji Isobar Polska (należy do sieci Dentsu Aegis Network Polska), obejmując stanowisko creative directora, odchodzi z firmy. Pracę w agencji kończy też Przemysław Janus (chief operation oficer).

Iwona KluszczyńskaIwona Kluszczyńska

Jak przekazała Wirtualnemedia.pl Monika Witoń senior PR specialist w Dentsu Aegis Network Polska, na razie nie będzie mianowana osoba, na stanowisko, z którego zrezygnowała Iwona Kluszczyńska. Dyrektorem kreatywnym agencji Isobar pozostaje Yuri Drabent.

Iwona Kluszczyńska do Isobar Polska dołączyła w maju br. Jako dyrektor kreatywny wspólnie z Yuri Drabentem zarządzała kilkudziesięcioosobowym zespołem kreacji i designu.

Przedtem Kluszczyńska była niezależnym konsultantem, realizowała dla marketerów projekty kreatywne. Wcześniej przez większość kariery zawodowej była związana z agencją McCann Warsaw (obecnie McCann Worldgroup), w latach 2004-2008 i 2009-2013 pełniła tam funkcję dyrektora kreatywnego. Na takim stanowisku pracowała również w Publicis Poland.

Z branżą reklamową jest związana od ponad 20 lat. Za swoje projekty otrzymała nagrody w konkursach KTR, Effie, Złote Orły, Kreatura, Golden Drum, Epica, Golden Hammer czy Cannes Lions.

Przemysław Janus funkcję COO Isobar Polska objął w lutym br.. Poprzednio pracował jako doradca w firmie Bain & Company. Wcześniej był m.in. dyrektorem finansowym w HSBC Bank Poland oraz ABN AMRO Bank Poland, Business Lease i agencji interaktywnej AdPilot. Pracował też w firmie Capgemini, Creditanstalt InvestmentBanku polskim oddziale Ericssona.

Dołącz do dyskusji: Iwona Kluszczyńska i Przemysław Janus odchodzą z Isobar Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan
No cóż, obserwując tę agencję na przestrzeni kilku lat, widać coraz bardziej, że rotacja osób na wszystkich szczeblach, a szczególnie zażądczych jest ogromna. To przede wszystkim zasługa stylu jaki prezentuje szef wszystkich szefów tej agencji (oraz jego prawa ręka od spraw personalnych). Po prostu nie da się pracować przy stylu jaki oboje prezentują, a który wpływa destrukcyjnie na cały zespół.
odpowiedź
User
Iwona
Mówiłam - nie wpisujcie Kreatury!!!
odpowiedź
User
Nikita
Stefan, z tego co słyszałam, osoby nie wniosły nic pozytywnego i były najwidoczniej słabe. Isobar Polska ma duży problem, bo słyszy się, że z firmy z różnych względów odchodzi kilkadziesiąt osób. Dobrowolnie bądź zwolnionych przed pracodawcę.
odpowiedź