iSuppli: do 2015 r. rynek mobilnej telewizji w samochodach podwoi się
W latach 2009 - 2015 ponad dwukrotnie zwiększy się sprzedaż przeznaczonych dla samochodów mobilnych systemów telewizyjnych.
W 2015 roku na całym świecie ma zostać sprzedanych 17,6 miliona tego typu systemów, w porównaniu do 8,2 miliona w roku 2009 - prognozuje firma badawcza iSuppli.
"Mobilna telewizja stanowi dochodową szansę wzrostu dla producentów sprzętu i dostawców usług. Pasażerowie samochodów będą mogli oglądać telewizję na żywo w coraz większej liczbie pojazdów z zamontowanymi ekranami" - stwierdził Richard Robinson, główny analityk iSuppli w zakresie elektroniki motoryzacyjnej.
Firma w swojej prognozie uwzględniła zarówno rozwiązania umieszczane w samochodach przez samych producentów jak i usługi oferowane poprzez urządzenia PND (Personal Navigation Device).
Dołącz do dyskusji: iSuppli: do 2015 r. rynek mobilnej telewizji w samochodach podwoi się