IQ Marketing dla Scandinavian Tobacco
Pod hasłem "Wjedź w dobry stan" Scandinavian Tobacco realizujeakcję marketingu bezpośredniego skierowaną do konsumentówpapierosów Nevada. Za koncepcję i obsługę akcji odpowiedzialna jestagencja IQ Marketing.
Akcja ma formę konkursu, w którym do wygrania są: Jeep CompassSport, 50 kamer Sony DCR HC27 oraz upominki gwarantowane w postacistylowej zapalniczki lub modnego bezrękawnika.
Celem konkursu jest budowanie lojalności aktualnych konsumentówmarki Nevada. Konkursowi towarzyszy limitowana edycja opakowań,wewnątrz których znajdują się inserty informacyjne. Aby wziąć w nimudział, należy wysłać insert z wypełnioną ankietą na odwrocie idołączonymi kodami kreskowymi. Odpowiednia ilość kodów z dowolnegoopakowania papierosów Nevada upoważnia do otrzymania upominkówgwarantowanych. Nagrody główne natomiast trafią do rąk autorównajciekawszych odpowiedzi na pytanie: "Co wprawia Cię w dobrystan?" Konkurs trwa do 24 lutego 2008 r.
Agencja IQ Marketing odpowiada również za realizację konkursówdla innych marek z portfolio Scandinavian Tobacco: trwającegoaktualnie konkursu dla marki Cristal, w którym do wygrania jestkilkadziesiąt tysięcy nagród, w tym Peugeot 207 oraz zakończonychjuż akcji dla marek Slim Camelia oraz Rockets.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Scandinavian Tobacco