IQ Marketing dla CitiFinancial
CitiFinancial odświeża komunikację swojego produktu funkcjonującego pod nazwą "Pożyczka Gotówkowa".
Kontynuując opracowaną wspólnie z agencją IQ Marketing strategię komunikacji, której celem jest budowanie ruchu w oddziałach banku zlokalizowanych na terenie całej Polski, CitiFinancial wprowadza w obieg nowe materiały informacyjne zachęcające konsumentów do zapoznania się z ofertą pożyczek gotówkowych. Główny przekaz komunikacyjny podkreśla zalety korzystania z usług CitiFinancial: łatwość i szybkość uzyskania pożyczki, minimum formalności, dowolność celu.
W ramach odświeżenia komunikacji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS (ulotki, plakaty) dystrybuowanych siłami CitiFinancial w oddziałach
i okolicach oddziałów banku, przychodniach lekarskich, urzędach, na przystankach i w komunikacji miejskiej. Agencja zaprojektowała również ogłoszenia prasowe zamieszczane w prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz reklamy planszowe dla lokalnych TV.
Dodatkowo po raz pierwszy CitFinancial zdecydował się na komunikację w swoich oddziałach wartości dodanej do produktu - ubezpieczenia zabezpieczającego spłatę otrzymanej pożyczki. Usługa pod nazwą Raty Ubezpieczone dostępna jest w dwóch wariantach: pakiet A zawierający ubezpieczenie na Życie, od czasowej lub trwałej niezdolności do pracy i kalectwa oraz pakiet B rozszerzony o ubezpieczenie na wypadek utraty pracy. Agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS - ulotek
i plakatów.
CitiFinancial stanowi częsć Banku Handlowego w Warszawie SA. W Polsce działa od 2002 r.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla CitiFinancial