iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia
Amerykańscy posiadacze iPhone'ów wykorzystują wszystkie możliwościurządzeń firmy Apple, od usług głosowych, przez przesyłanie danych,po funkje multimedialne.
Najwięcej, bo 46,5 procenta czasu przeznaczanego na korzystaniez iPhone'ów, użytkownicy poświęcają na rozmowy głosowe - informujeserwis DigiTimes, powołując się na badanie firmy iSuppli.
Kolejne są tutaj: wiadomości tekstowe (15 procent), internet(12,1 procenta czasu), muzyka (11,9 procenta), poczta e-mail (10,4procenta) oraz gry (2 procent).
Tymczasem biorąc pod uwagę wszystkich amerykańskich użytkownikówtelefonów komórkowych, wyniki w wielu miejscach znacząco sięróżniły. W przypadku rozmów głosowych, średnia wyniosła 71,7procenta, internetu 2,4 procenta, muzyki 2,5 procenta, a pocztye-mail 2,8 procenta. Jedynie biorąc pod uwagę wiadomości tekstowe igry, posiadacze smartfonów firmy Apple przeznaczają na nie mniejwięcej tyle samo czasu co wszyscy użytkownicy komórek.
źródło: DigiTimes
Dołącz do dyskusji: iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia