Interia.pl zmienia cennik reklamowy
Od 12 maja będzie obowiązywał nowy cennik reklamowy Interii. Portal udostępni marketerom nowe opcje i zmieni ceny niektórych produktów.
Zmiany w ofercie reklamowej Interii będą dotyczyć przede wszystkim modeli emisji na stronie głównej portalu. I tak wprowadzona zostanie emisja kampanii jednodniowych z cappingiem 1, skierowanym dla marketerów, którym zależy na dużym zasięgu, a niekoniecznie wysokiej częstotliwości. W nowym cenniku podwyższony zostanie również gwarantowany zasięg dla kampanii jednodniowych z cappingiem 3.
Pozostałe zmiany obejmują m.in. podwyżkę cen najpopularniejszych produktów, takich jak pakiety zasięgowe oraz Gigabox, a także likwidację dopłaty za videoady z obrazem i dźwiękiem uruchamianym po akcji użytkownika. Ponadto do cennika zostanie włączony niedawno wprowadzony welcomeboardm, a efektywność promocji artykułów sponsorowanych ma być większa.
– Naszym głównym celem podczas budowania nowego cennika było stworzenie takiego modelu sprzedaży kampanii na stronie głównej portalu, aby w pełni wykorzystać jej potencjał i odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, których zapotrzebowanie na powierzchnię reklamową na stronie głównej stale rośnie – argumentuje Robert Biegaj, dyrektor handlowy Interia.pl.
Nowy cennik jest już dostępny pod adresem http://reklama.interia.pl/cennik/,,pl.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl zmienia cennik reklamowy