Serwis biznesowy Interii w nowej odsłonie, Tomasz Prusek współpracownikiem
Interia (Grupa Bauer Media) zmieniła i rozbudowała swój ekonomiczny serwis Biznes.interia.pl. Unowocześniono layout, postawiono na wygodę użytkownika, ale także zintegrowano strony poświęcone giełdom, pracy i finansom osobistym. - Mamy ambicję opowiadać o biznesie w ciekawy sposób - komentuje Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.
Nad rozwojem segmentu biznesowego w portalu pracują obecnie dwa zespoły dziennikarskie w dwóch różnych miastach: w Warszawie i Krakowie. W tym roku efektem ich starań ma być dalsze zwiększanie udziału treści własnych, w tym wideo, a także szersze relacjonowanie najważniejszych wydarzeń ekonomicznych w kraju i za granicą.
- Nasze serwisy ekonomiczne mają już 20 lat doświadczenia i zdobyły sobie wiernych użytkowników. Dla nich rozwijamy zespół dziennikarski, aby móc lepiej opisywać i wyjaśniać coraz bardziej skomplikowane meandry współczesnego życia gospodarczego. Mamy ambicje opowiadać o biznesie i o świecie pieniędzy w sposób ciekawy i równocześnie profesjonalny, a pomoże nam w tym również zbudowany od nowa serwis Biznes.interia.pl - mówi Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.
W odnowionym serwisie biznesowym Interia zintegrowała działające dotychczas osobno strony poświęcone m.in. giełdom, rynkowi walutowemu, pracy czy finansom osobistym. - Serwis Biznes.interia.pl z nowoczesnym i przejrzystym layoutem pozwala teraz na lepszą ekspozycję publikowanych materiałów. Wygodniej można też przeglądać wszelkie dane - giełdowe, walutowe i makroekonomiczne - komentuje Paweł Czuryło, zastępca redaktor naczelnego Interii, kierujący warszawską redakcją serwisu Biznes. Tworzą ją obecnie Bartosz Bednarz, Monika Borkowska, Monika Krześniak-Sajewicz, Dominika Pietrzyk, Jacek Ramotowski oraz Ewa Wysocka. W nowym serwisie publikować będzie także m.in. Tomasz Prusek, dziennikarz ekonomiczny, specjalista od rynku kapitałowego.
Redakcja biznesowa Interii ma w planach kontynuowanie debat dotyczących gospodarki i finansów oraz obszerne relacjonowanie ważnych wydarzeń, np. krynickiego Forum Ekonomicznego czy Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Ekipą krakowską serwisu, odpowiedzialną za część informacyjną, kieruje Krzysztof Mrówka. Wdrożenie nowego serwisu biznesowego jest kolejnym - po niedawnym udostępnieniu nowej mobilnej strony głównej - z kilku projektów zaplanowanych na rok 2020, jubileuszowy dla Interii. Z okazji 20-lecia użytkownicy portalu mogą liczyć na kolejne premiery, m.in. dotyczące sportu, strony głównej i treści wideo.
Według Badania Gemius/PBI, w grudniu 2019 r. serwis biznesowy Interii odwiedziło 2 mln realnych użytkowników. Cały portal Interia.pl zanotował 13,36 mln użytkowników i 706,4 mln odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Interia.pl - 18,99 mln użytkowników i 1,37 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Serwis biznesowy Interii w nowej odsłonie, Tomasz Prusek współpracownikiem