Intensywna kampania dań słonych Delecty
Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych.
Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych.
Kampania, obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie rynku o rozszerzeniu oferty o dwa nowe sosy oraz ugruntowanie wizerunku Delecty, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy nie tylko produktów słodkich, ale również słonych.
Na główne medium kampanii wybrano telewizję. Emisje 15 i 30 sekundowych spotów, zaplanowano od 2 października w 8 stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz TVN24, TVN Style. Silnym medium wspomagającym, jest prasa kobieca (Claudia, Naj, Pani Domu, Przyjaciółka, Olivia) i branżowa (Supermarket News i Detal Dzisiaj). Zaplanowano także degustacje i animacje sprzedaży w sklepach oraz wsparcie dla wszystkich szczebli dystrybucji.
Grupę docelową akcji reklamowej na łamach telewizji i prasy stanowią kobiety w wieku
25- 45 lat z rodzinami, mieszkające w dużych miastach.
Spoty telewizyjne przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group.
Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Za przeprowadzenie degustacji i animacji sprzedaży odpowiada agencja Smolar Łódź.
Wsparcie PR zapewnia SCH Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Intensywna kampania dań słonych Delecty