SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Integer.pl wprowadzi usługę paczkomatową na nowe rynki w 2011 r.

Grupa Integer.pl prowadzi zaawansowane rozmowy nt. uruchomienia usługi paczkomatowej na rynkach zagranicznych i w 2011 r. powinna ją wprowadzić do przynajmniej jednego nowego kraju, wynika z wypowiedzi prezesa Rafała Brzoski dla agencji ISB. Spółka planuje też rozwój innych nowych usług.

„Przyszły rok może dla nas minąć pod znakiem ekspansji zagranicznej. Rozmowy na temat wprowadzenia usługi paczkomatowej na nowy rynek są bardzo zaawansowane i zakładam, że jeszcze w tym roku pozytywnie zaskoczymy rynek " – powiedział Brzoska w wywiadzie dla ISB. Wcześniej informował, że własna spółka zależna Integera przeprowadzi pilotaż paczkomatów na Ukrainie a grupę interesują takie rynki, jak: Rosja, Czechy, Słowacja,  Bułgaria, Rumunia, Litwa, Łotwa i Estonia.

Brzoska poinformował, że usługa paczkomatowa w Polsce osiągnie próg rentowności na poziomie operacyjnym. Według niego, na nowym rynku potrzeba roku-półtora (głównie ze względu na konieczność edukacji rynku) na to, żeby taka usługa osiągnęła poziom rentowności.

Obecnie trwają prace studyjne nt. integracji sieci paczkomatów InPost z siecią Deutsche Post.

Kilka tygodni wcześniej spółka uruchomiła usługę tzw. poczty hybrydowej. Brzoska poinformował, że narzędzie informatyczne umożliwiające korzystanie z tej usługi jest już uwzględnione w systemach ERP firmy Comarch, a pod koniec roku znajdzie się też w rozwiązaniach InsERT.

Kilka dni temu spółka zależna Grupy uruchomiła też testową wersję swojej marki telefonii komórkowej (w modelu MVNO) FreeM. Będzie ona m.in. oferować darmowy dostęp do wybranych portali społecznościowych w zamian za obejrzenie reklam.

Wcześniej spółka uruchomiła platformę InFlavo, która umożliwia prowadzenie kompleksowej sprzedaży na portalu internetowym Facebook. Brzoska poinformował, że obecnie z platformą jest zintegrowanych 150 sklepów internetowych do których, w tym tygodniu, mają dołączyć cztery nowe znane marki.

„Wprowadzimy też możliwość korzystania z tej platformy przez indywidualnych użytkowników, całkowicie bez opłat i prowizji. To będzie coś zupełnie nowego na naszym rynku" – powiedział Brzoska. Zaznaczył, że w tym modelu InFlavo nie będzie jednak konkurencją dla portali aukcyjnych takich jak Allegro.

Nowe projekty nie wpłyną jeszcze znacząco na tegoroczny wynik Grupy.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku grupa Integer.pl miała 12,50 mln zł mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 7,74 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 145,76 mln zł wobec 91,31 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Integer.pl wprowadzi usługę paczkomatową na nowe rynki w 2011 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl