„InStyle” tylko w dużym formacie i w niższej cenie
Od numeru lipcowo-sierpniowego, który właśnie trafił na rynek, miesięcznik „InStyle” (Burda International Polska) ukazuje się tylko w dużym formacie. Obniżeniu też uległa cena pisma.
- Zrezygnowaliśmy z małego formatu i ostatecznie zdecydowaliśmy się tylko na duży format (o wymiarach 203 x 276 mm - przyp. red.), który jest bardziej atrakcyjny dla czytelniczek i reklamodawców - mówi nam Dominika Tabaczyńska, brand manager magazynu „InStyle”.
Na okładce wakacyjnego wydania miesięcznika znalazła się Cameron Diaz. Liczy on 148 stron, ukazał się w nakładzie 110 tys. egz. i w cenie 4,90 zł, podczas gdy dotąd magazyn kosztował 5,90zł.
Wakacyjny numer „InStyle” wspiera ogólnopolska kampania promocyjna w radiu (Radio ZET, Chilli ZET oraz Radio Kolor), internecie (www.blog.instyle.pl, kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl, burda.pl, przyślijprzepis.pl, mojpieknyogrod.pl), mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), oraz w punktach sprzedaży, a także akcje mailingowe.
Akcję przygotował wydawca.
Dołącz do dyskusji: „InStyle” tylko w dużym formacie i w niższej cenie