Instagram wprowadza format reklam „Przypomnienia”, testuje reklamy w wyszukiwarce
Instagram (Meta) ogłosił wprowadzenie dwóch nowych produktów reklamowych, które zostają wprowadzone na platformę. Są to reklamy wydarzeń z wbudowaną funkcją przypominania oraz reklamy uwzględnione w wyszukiwarce.
W zeszłym roku Instagram zaprosił twórców i marki do dodawania przypomnień do postów o konkretnych wydarzeniach, w których podkreślano występy, premiery programów telewizyjnych lub wydarzenia sportowe.Użytkownicy mogli wybrać przypomnienie o udziale za pomocą klikalnej opcji „Przypomnij mi” u dołu każdego posta.
Teraz firma należąca do Meta wprowadza tę samą funkcję przypominania do reklam na platformie.
Instagram twierdzi, że niedawno nawiązał współpracę z markami „takimi jak Starz” w celu przetestowania nowego formatu reklam, mając nadzieję, że ułatwi „firmom ogłaszanie, przypominanie i powiadamianie ludzi o przyszłych wydarzeniach lub premierach, którymi mogą być zainteresowani”.
Gdy użytkownicy zdecydują się na przypomnienia, otrzymają trzy powiadomienia z Instagrama dzień wcześniej, 15 minut przed i w czasie dowolnego wydarzenia, które ich interesuje.
Instagram ogłasza również reklamy zawarte w wynikach wyszukiwania w aplikacji, zaprojektowane „w celu dotarcia do osób, które aktywnie szukają firm, produktów i treści” według firmy.
Reklamy będą wyświetlane w kanale, który ludzie mogą przewijać, gdy klikną post z wyników wyszukiwania.
Reklamy na Instagramie w wyszukiwarce wciąż znajdują się na początku fazy testów, ale Instagram twierdzi, że w nadchodzących miesiącach wprowdzi to rozwiązanie na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Instagram wprowadza format reklam „Przypomnienia”, testuje reklamy w wyszukiwarce