SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Initiative i Zenith na shortliście przetargu Orange

Orange Polska zbliża się do sfinalizowania przetargu na planowanie i zakup mediów. O budżet telekomu walczą Zenith (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands) - wynika z naszych informacji.

Orange Polska nie komentuje informacji dotyczących przetargu. Postępowanie trwa od sierpnia br.

Początkowo uczestniczyły w nim cztery domy mediowe: Arena Media (Havas Media Group), MEC (GroupM), Zenith (Publicis Media) i Initiative (IPG Mediabrands). Ta ostatnia agencja broni obsługi mediowej telekomu, dla którego pracuje od 2015 roku. Po wygranym w grudniu 2014 przetargu Initiative przejął obsługe Orange od domu mediowego MEC.

Ostatnio Orange skupia się w swoich kampaniach na promocji Orange Love. Operator należy do czołówki 10 największych reklamodawców w Polsce.

W okresie od stycznia do października br. operator przeznaczył na reklamę w tradycyjnych mediach  332,4 mln zł, czyli 21,2 proc. mniej niż w tym samym okresie ub.r.


 

Dołącz do dyskusji: Initiative i Zenith na shortliście przetargu Orange

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl