Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital
Firma Indykpol wybiera w przetargu agencję do obsługi w digitalu. Marketer nie podaje dalszych szczegółów na temat trwającego postępowania.
Postępowanie, w którym Indykpol wybierze agencję do obsługi digital, ruszyło w drugiej połowie marca.
Indykopol, producent przetworów indyczych i mięsa, swoje działania marketingowe skupia ostatnio w telewizji. Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja „Pełnia dobrego życia”, promująca produkty z mięsa indyczego. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, który na stałe obsługuje marketera w tym zakresie.
Z kolei ostatnią kampanią z wykorzystaniem mediów internetowych była akcja z 2015 roku pod hasłem „Można jeść na okrągło”, którą przygotowały agencja So What (kreacja reklam) i Codemedia (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital