Emergency w spocie od Ogilvy Italy pokazuje, że imigranci mogą być bohaterami (wideo)
Agencja reklamowa Ogilvy Italy przygotowała dla pozarządowej organizacji Emergency kampanię „Every Person Matters”. Pokazano w niej, że imigranci mogą okazać się bohaterami w nagłych wypadkach.
Kampania zwraca uwagę na imigrantów, którzy generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo. Bohaterem reklamy jest Jalal, Indianin, który wtapia się w tłum miejskich handlarzy w Mediolanie. Próbuje sprzedawać przechodniom róże, ale każdy stanowczo mu odmawia. Gdy wchodzi do jednej z restauracji, właściciel próbuje go wyprosić, mówiąc że nie jest zainteresowany zakupem kwiatów. Wtedy Jalal spostrzega na sali mężczyznę w towarzystwie kobiety, który nagle słabnie i upada na podłogę. Jalal podbiega do niego i udzielając pierwszej pomocy, ratuje mu życie.
Hasło na końcu reklamy głosi: „Jalal nie opuścił kraju. Opuścił także rodzinę, pracę, historię. Każda osoba ma znaczenie”.
Organizacja Emergency, która zajmuje się pomocą ofiarom wojny i ubóstwa zainspirowana losem wielu imigrantów zdecydowała się na tę kampanię, by pokazać, że każdy człowiek coś znaczy, że każdy ma znaczenie i że często każda ludzka historia ma głębszy sens niż się to pozornie wydaje. - Jesteśmy przekonani, że każdy człowiek ma znaczenie i może coś zmienić. Uznanie godności wszystkich ludzi jest naszym antidotum na rasizm i obojętność - powiedziała Rossella Miccio, prezes Emergency.
Organizacja zwróciła też uwagę, że w 2017 roku ponad 65,6 mln ludzi zostało zmuszonych do opuszczenia swojego kraju.
Dołącz do dyskusji: Emergency w spocie od Ogilvy Italy pokazuje, że imigranci mogą być bohaterami (wideo)