IKEA szuka agencji reklamowej do długoterminowej obsługi
Firma IKEA Retail rozpoczęła przetarg na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną. Poprzednio zajmowały się tym dla niej agencje JWT Warszawa i Grey Group Polska.
IKEA Retail na razie przegląda rynek, żeby wybrać kilka agencji, które zostaną zaproszone do przetargu. - Naszą ambicją jest znalezienie strategicznego partnera, z którym zamierzamy związać się na dłużej. Zamknięcie procesu przewidujemy jesienią - mówi Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA w Polsce.
Poprzednio dla IKEA na naszym rynku pracowały agencje JWT Warszawa (która niedawno połączył się z Lemon Sky w Lemon Sky JWT) oraz Grey Group Polska. Ta pierwsza przygotowała cykl reklam pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda” (obejrzyj ostatnią z nich), a druga odpowiadała za kreację kampanii mebli kuchennych Metod, którą w internecie realizowała agencja K2 (zobacz szczegóły).
Jednocześnie IKEA Retail nadal współpracuje z agencjami K2 (w zakresie obsługi w internecie) i Kalicińscy.com (social media) oraz domem mediowym MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: IKEA szuka agencji reklamowej do długoterminowej obsługi