SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IKEA szuka agencji reklamowej do długoterminowej obsługi

Firma IKEA Retail rozpoczęła przetarg na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną. Poprzednio zajmowały się tym dla niej agencje JWT Warszawa i Grey Group Polska.

IKEA Retail na razie przegląda rynek, żeby wybrać kilka agencji, które zostaną zaproszone do przetargu. - Naszą ambicją jest znalezienie strategicznego partnera, z którym zamierzamy związać się na dłużej. Zamknięcie procesu przewidujemy jesienią - mówi Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu IKEA w Polsce.

Poprzednio dla IKEA na naszym rynku pracowały agencje JWT Warszawa (która niedawno połączył się z Lemon Sky w Lemon Sky JWT) oraz Grey Group Polska. Ta pierwsza przygotowała cykl reklam pod hasłem „Daj spokój - dom to frajda” (obejrzyj ostatnią z nich), a druga odpowiadała za kreację kampanii mebli kuchennych Metod, którą w internecie realizowała agencja K2 (zobacz szczegóły).

Jednocześnie IKEA Retail nadal współpracuje z agencjami K2 (w zakresie obsługi w internecie) i Kalicińscy.com (social media) oraz domem mediowym MEC (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: IKEA szuka agencji reklamowej do długoterminowej obsługi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl