III Konferencja MPG ''Budowanie marek poprzez komunikację mediową''
Domy mediowe wyłoniły się z agencji reklamowych, które początkowosame planowały i kupowały kampanie reklamowe. Szybki rozwój rynkureklamowego wymógł wyodrębnienie się działów mediowych jakoosobnych spółek - domów mediowych.
Na drodze transformacji, jaką jest dążenie do budowania relacjimarki z konsumentem istotne jest, aby domy mediowe stawały się wwiększym stopniu - strukturami marketingowymi, które opróczposzukiwań związanych z najlepszą optymalizacją kampanii w mediach,były doradcą strategii komunikacji.
"Ważne, żeby reklama była inwestycją, a nie kosztem sprzedaży",mówi Jacek Dzięcielak CEO MPG Poland.
31 stycznia dom mediowy MPG zorganizuje trzecią Konferencjędotyczącą budowania marek poprzez komunikację mediową.
Na konferencji, gość honorowy Luisa Villar z B6 Entertainment(struktury należącej do Havas Media), opowie o niestandardowychdziałaniach w telewizji, czyli "branded entertainment". Innieksperci, w temacie budowania marek, rozwiną zagadnienia dotyczące:marek w dzisiejszym, zmieniającym się świecie, trendachkonsumenckich w 2008 roku, odpowiedzialności społecznej marketingu,budowania marki z perspektywy stacji telewizyjnej.
Patronat Medialny nad Konferencją obejmą: Polsat Media, Brief,Radio Pin, WirtualneMedia.pl, Stroer, FF Creation, Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: III Konferencja MPG 'Budowanie marek poprzez komunikację mediową'